יום שישי, 5 בדצמבר 2014

בפנטן פלוס - קרם לחיטוי וריפוי של פצעים!

לאחרונה הבן שלי התחיל ללכת וזה היה השלב שבו החלטתי שהגיע הזמן להכין ערכת עזרה ראשונה לבית.
לשמחתי בדיוק אז קיבלתי להתנסות בקרם "בפנטן פלוס".
"בפנטן פלוס" יעיל לחיטוי וריפוי של פצעים עם חשש לזיהום כגון גירויים קלים בעור, פצעים, חתכים, כוויות קלות ודלקות עור.
"בפנטן פלוס" הינו קרם אנטיספטי המכיל חומר מחטא ופרו ויטמין B5, התורם לריפוי הפצע וחידוש תאי העור.
מאחר והשימוש המיועד הוא בעיקר לבן שלי שמחתי לגלות שהוא לא שורף, קל למריחה ונספג בעור בקלות.
אני מקווה שלא נצטרך להשתמש הרבה פעמים במשחה אבל המציאות היא שהבן שלי ישחק, יבלה, יהנה ומדי פעם גם יפול. אני שמחה שיש לי בבית משחה שתוכל לספק מענה מהיר ויעיל לטיפול בסיטואציה שכזו.
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה