יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

קרם הלחות מסדרת הטיפוח "סקין פרפקשן" מבית L'OREAL PARIS - תוצאות מבחן ההערכה העצמית!

למי שלא זוכר, ניתן לקרוא שוב את הפוסט הראשון שפרסמתי בנוגע לקרם הלחות מסדרת הטיפוח "סקין פרפקשן" מבית L'OREAL PARIS: קישור.
עם למעלה משלושים שנים של מחקר קפדני, בלוריאל פריז מכירים את עורנו מלפנים ומבחוץ. בין אם רגיל, יבש, עמום, בוגר או מעורב.
קרמי העור מפותחים ונבדקים בקפדנות בשיתוף מומחי עור מובילים ומדענים מכל העולם. מדע מוכח וחדשנות פורצת דרך המשולבים עם מרקמים יוקרתיים לחוויית טיפוח עור מופלאה. לעור יפיפייה בהווה ולמראה צעיר יותר בעתיד.
במשך שבוע ימים מרחתי את הקרם על הפנים והצוואר בוקר וערב ואלו התוצאות שלי:
  • מרקם עור: חלק, רך, אחיד, מועשר בלחות ונעים למגע - הרגשה צעירה יותר. כל זאת רק לאחר שבוע - אני כבר מצפה לתוצאות לאחר תקופה ארוכה יותר.
  • גוון עור: בהיר זוהר ומבריק, ממש כמו לאחר טיפול פנים מקצועי.
  • קמטוטים: הפחתה משמעותית במראה הקמטוטים.
אין לי ספק שאמשיך להשתמש בקרם הלחות גם בעתיד. אני עדיין מופתעת מכך שבדומה לאריזה של הקרם, גם הקרם עצמו בגוון ורדרד - שינוי מרענן משאר הקרמים שאני מכירה. 
קרם איכותי ומומלץ!

הערכה עצמית בקרב 60 נשים:
  • ניכרת הפחתה במראה הקמטוטים ל-62% מהנשים.
  • איכות העור השתפרה באופן הנראה לעין: 88% מהנשים ראו את ההבדל לאחר חודש.
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה