יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

יופלה שטוזים מוקצף! המעדן האהוב על הפעוטות, הילדים ואנחנו ההורים!

קיבלתי מארז מקסים המכיל את יופלה שטוזים המוקצף החדש - בטעמים תות ווניל.

הבן שלי מאוד התלהב ומיד התנסה - אפשרתי לו לבחור מבין הטעמים והוא בחר במעדן תות. אני בחרתי בטעם שנותר, וניל :-)

זו הייתה הפעם הראשונה שהוא רצה והצליח לפתוח את המעדן לבד, בעצמו!

המרקם של המעדן הוא של קצפת - קשה מספיק כדי שהפעוטות יוכלו לאכול באופן עצמאי (כך שתוכן הכפית יגיע לפה ולא לבגדים/שולחן...) אך עם זאת רך ואוורירי.

גם אני מאוד אהבתי את המעדן - בשל טעמו. לאכול באופן עצמאי אני כבר יודעת... :-)

הטעמים של המעדן לא מתוקים כמו מעדנים אחרים שאני מכירה, המתיקות עדינה ובשל כך המעדן מאוד מומלץ.

הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.



תגובה 1:

  1. אמא טובה מחנכת את ילדיה למזון שטוב לסביבה,לבעלי החיים,לבריאות :-)

    השבמחק