יום חמישי, 4 בפברואר 2016

האגיס פרידום דריי - זוכה מוצר השנה 2015 בקטגוריית החיתולים!

בלילה הכי חשוב לי להשתמש בחיתולים איכותיים שיספגו בצורה הכי טובה ויעילה - כך הלילה שקט ונעים גם לבן המתוק שלי וגם לנו :-)

האגיס פרידום דריי היא הבחירה שלנו מאז שהבן שלי נולד.
מסתבר שזו גם הבחירה של הרבה הורים אחרים כי הוא נבחר כמוצר השנה לשנת 2015 :-)

קיבלנו אריזת חיתולים של האגיס פרידום דריי - מידה 6 וגילינו כמה זה נוח. עד כה השתמשנו במידה קטנה יותר אך מאז שעברנו להשתמש במידה 6 גילינו שזו המידה המדויקת לשלב זה.

החיתולים מרגישים מאוד נעימים למגע, רכים ונסגרים בקלות - אחרי מבחן הלילה הם גם קיבלו את האישור שלי להמשך שימוש רצוף...
החיתול ספג וספג בדיוק כמו שציפיתי.

הבוקר התחיל יבש, נעים ורענן :-)
אני לא לגמרי בטוחה לגבי כך, אבל לדעתי זו מידה שלא הייתה קיימת קודם, כי לא קנינו את המידה הזו עד כה...
זו גם מידה מצוינת לילדים הגדולים יותר שטרם נגמלו בלילה מחיתולים - מתאים למשקל 16-24 קילו.
בנוסף, האיורים של פו הדוב ממשיכים גם במידה 6 והבן שלי מאוד אוהב אותם.
לסיכום - אנחנו מאוד אהבנו!
הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה