יום שבת, 6 בפברואר 2016

תוצאות ההתנסות שלי במוצרים הטבעיים של Rashel קוסמטיקס

אחרי שבוע שהתנסיתי במוצרים של Rashel קוסמטיקס חזרתי כדי לספר :-)


ערכת הטיפוח כוללת קרם ידיים, קרם רגליים, סורבה גוף וסבון טבעי:



סמל ההבעה ‏‎smile‎‏
מוצרי ראשל מביאים את סודות הרפואה הטבעית של העבר אל קדמת הטכנולוגיה של ימינו, כיוון שמשלבים רכיבים טבעיים ו"תרופות סבתא" עם טכנולוגיה מהפכנית ומחקר חדשני.

אני בחודש תשיעי ולכן שימוש במוצרים עשירים בויטמינים ותמציות צמחים - טבעי לחלוטין, זה משהו שמאוד חשוב לי.

המוצר הראשון שהכי אהבתי הוא קרם הגוף.
הריח נעים, המרקם עדין ומאחר והוא טבעי לחלוטין לא חששתי למרוח אותו על הבטן כדי להימנע מסימני מתיחה.
מאוד אהבתי ובטוח שאשתמש בו גם לאחר שהבטן תחזור לעצמה :-)


המוצר השני שמאוד אהבתי הוא קרם הרגליים - גם הקרם הזה נעים מאוד ומפנק במיוחד בשלב שהרגליים קצת יותר נפוחות מהרגיל...


והכי חשוב - הכל טבעי כך שאין חשש מכל מיני תוספות של חומרים שעלולים להזיק לי בכלל ולעובר בפרט.

מאוד נהניתי מהמוצרים וגם אתם יכולים!

גם אתם יכולים להתפנק במוצרי ראשל ואני מצרפת קופון מיוחד לחברות שמקנה משלוח חינם על כל קנייה וסבון ארומתרפי במתנה:


הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה