יום שבת, 6 בפברואר 2016

בלוג "מדריך ההורים לקניות באינטרנט"

אני בחודש תשיעי ובחיפושים באינטרנט מצאתי בלוג מקסים לגבי קניות באינטרנט להורים בדיוק בשלב שלי :-)

בבלוג מצאתי המלצות לגבי רכישות של מוצרים באינטרנט במחירים אטרקטיביים - לעיתים הקישורים הפנו לאתרים בחו"ל כך שהמחיר זול בהרבה מהמחיר בארץ.

אני כבר הספקתי להזמין מהקישור לאמזון את חיתולי הבד של aden + anais בחצי מחיר מהעלות שלהם בארץ - לאחר שבועיים כבר קיבלתי את החיתולים עם שליח עד הבית. עכשיו אני מוכנה ללידה :-)

מצאתי את עצמי קוראת פוסט אחרי פוסט - מהמלצות לקניית מגבונים באינטרנט עד לעיצוב חדר התינוק.
מאוד אהבתי את צורת הכתיבה, ההשקעה בפרטים והשנינות.

מאוד מומלץ להורים שבדרך ולהורים טריים - אני קצת מתבאסת שיש דברים שגיליתי רק עכשיו ואני לא בטוחה שהמשלוח יגיע לפני הלידה...
אולי אתם תספיקו... :-)


אני עשיתי לייק לעמוד הבלוג בפייסבוק וגם נרשמתי לקבלת עדכונים במייל, מה איתכם...?

הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!
אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.



2 תגובות:

  1. היי , אני רק בדקתי את הבלוג שלך ואני ממש נהניתי מזה . תודה על המידע הנפלא !

    השבמחק