יום שבת, 18 במרץ 2017

סבוקלם מתחדשת באתר מכירה חדש + סרטון unboxing

סבוקלם השיקו אתר חדש ואני הזמנתי את המוצרים האהובים עליי עם שליח עד הבית :-)
סוף סוף גם סבוקלם נכנסו לעולם הנוחות של הזמנה באינטרנט (מהבית, על הספה בסלון...).
כל מה שאפשר להזמין באינטרנט - אני מזמינה. בגדים, אוכל וכו'.
עכשיו התחלתי להזמין גם מוצרי טיפוח :-)

כמו שכולם אומרים: זמן שווה כסף ועם הנוחות של האתר אני חוסכת את הזמן בחיפושים בחנויות.

אני מאוהבת במוצרים של סבוקלם לתינוקות. עד עכשיו טרחתי לקפוץ לחנויות הפארם אבל אתמול הזמנתי מהאתר של סבוקלם ישירות.
יש הרבה הנחות באתר שאין בחנויות וגם בכל קנייה מעל 120 ש"ח המשלוח חינם!
צברתי 10% מהקנייה ואוכל ליהנות גם בהזמנה הבאה גם מההנחות באתר וגם מהצבירה.

בנוסף גם קיבלתי מתנה תיק טיפוח עם מוצרים מוקטנים מתנה כי הזמנתי מוצרים בשווי יותר מ-200 ש"ח.



הזמנתי שמן אמבט + קרם פנים + משחת החתלה (מארז במחיר מוזל) ועוד משחת החתלה נוספת.
סה"כ 205 ש"ח כך שגם המשלוח חינם, גם קיבלתי מתנה תיק טיפוח עם מוצרים מוקטנים וגם צברתי נקודות לקנייה הבאה.



המארז במחיר מעולה שרכשתי: קישור לערכת מוצרי טיפוח לתינוקות

משחת ההחתלה: קישור למשחת החתלה


בסרטון שצילמתי תוכלו לראות שהקופסאות הן ייחודיות לאתר סבוקלם ושניתן לקבלן רק ברכישה מהאתר.
שווה!
הסגירה עם מגנט והבן שלי כבר לקח את הקופסא למשחקים שלו :-)




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה