יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

חדש! גמדים מופחת סוכר - רק 1/2 כפית סוכר מוסף בגביע! וגם מתכון לוופל בלגי מושלם

במהלך ההיריון האחרון שלי (השני) התעורר החשד שיש לי סכרת היריונית.
מיד לאחר הבדיקות התחלתי מעקב צמוד של דיאטנית על מנת לייצב את כמות הסוכר בדם בצורה טבעית ללא צורך בתרופות.
מאחר והיה מדובר בבריאות של העובר עשיתי הכל כדי להצליח ולשמור על בריאותו.
ללא ספק אני יכולה לחלק את הכל ל"לפני" ו"אחרי" - היום יש לי מודעות והדבר מאוד חשוב לי!

פתאום פחית שתיה כבר לא נראית כל כך תמימה ולא כל מוצר מזון נכנס אליי הביתה.

בדיוק בשל כך הוקסמתי משטראוס ומהמהלך של הפחתת הסוכר - זה בהחלט לא מהלך בטוח כי אם הילדים לא יאהבו, תהיה בעיה...

התנסיתי במעדנים והופתעתי מכך שהטעם מצוין, הבן שלי אכל מבלי להרגיש בהבדל ואני רגועה מכך שהמעדן בריא ומופחת סוכר.




טעמנו מספר טעמים ואני באופן אישי הכי אהבתי את התות בננה.
אולי זה קשור לעובדה שזה הטעם שהכי אהבתי גם לפני הפחתת הסוכר :-)





אני זוכרת שלפחות עד גיל שנה הבן שלי לא טעם מעדנים אלא רק גבינות מאחר וחששנו שהמתיקות של המעדנים תמנע ממנו לאכול גבינות שונות.
דאגה זו יורדת מליבי עם הבן השני שלי כי המתיקות מעודנת וטעם הגבינה מורגש - פשוט מושלם!

מותג "גמדים", מבוסס על גבינה לבנה 5% - שהיא בבסיסה מזון בעל ערך תזונתי גבוה, עשירה בחלבון ותורמת לתחושת שובע ולגדילה.

"גמדים" מיוצרים בתוספת מגוון מחיות פרי טבעי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומרים משמרים, ללא מייצבים.

"גמדים" עשיר בברזל, סידן, ויטמין D, ויטמין A ואבץ.

מאוד אהבתי את המארז של פו הדוב.
הקופסא החיצונית מקושטת בדמויות של פו הדוב, המכסים של המעדנים מקושטים גם הם בדמויות של פו הדוב ובנוסף יש גם מדבקות מקסימות שהבן שלי התלהב מהן:





כדי לגוון את המתכון של הוופל בלגי הוספתי מעדן גמדים בטעם בננה ויצא מושלם!

יש 2 מתכונים להכנת וופל בלגי והפעם החלטתי להשקיע.

המתכון הראשון הוא מתכון בו מפרידים את הביצים ומקציפים את החלבון. המתכון דורש יותר זמן הכנה אך הוופל בלגי שמתקבלים בסוף התהליך קריספיים בדיוק כמו במסעדה איכותית.

לעומת זאת, המתכון השני קל להכנה אך התוצאה לא קריספית - בהחלט טעימה ודומה יותר לפנקייק רך בצורת וופל בלגי :-)

במבחן הטעם 2 המתכונים מוצלחים אך מי שאוהב את הוופל בלגי קריספי - שישקיע...

הבן שלי לא מבחין בהבדל כך שהכל עובר אצלו בהצלחה :-)


מתכון להכנת וופל בלגי קריספי:

מרכיבים:
3 ביצים מופרדות
3/4 1 כוסות חלב
1 מעדן "גמדים" בטעם האהוב עליכם
125 גרם חמאה מומסת
1 כפית תמצית וניל
2 כוסות קמח תופח
1/4 כוס אבקת סוכר

אופן ההכנה:
1. ערבבו חלמונים, חלב, מעדן "גמדים", חמאה ווניל בקערה בינונית.


2. הוסיפו לקערת החלמונים את הקמח והסוכר והקציפו לקבלת בלילה חלקה.


3. הקציפו חלבונים עם סוכר עד לקצף נוקשה. קפלו בעדינות את חלבוני הביצה לתוך הבלילה.


4. שפכו בלילה למכשיר וופל בלגי.






מתכון להכנת וופל בלגי רך:

מרכיבים:
1 כוס חלב
1 ביצה
1 מעדן "גמדים" בטעם האהוב עליכם
1 כף תמצית וניל
25 גרם חמאה מומסת
1 כוס קמח
1 שקית אבקת אפייה
1/3 כוס סוכר

אופן ההכנה:
לערבב את כל המרכיבים יחד ולהכין במכשיר להכנת וופל בלגי.

בתיאבון!

לסיכום, אני שמחה ששטראוס החליטו להרים את הכפפה ולהרגיל את הילדים שלנו לאכול אוכל בריא ולשמור על הבריאות שלהם.
אשמח אם גישה זו תהפוך לשגרה :-)


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה