יום שני, 12 בדצמבר 2016

קלינקס - היחידי שנכנס אליי הביתה!

החורף כבר כאן ויחד איתו מגיע הצינון המציק והקבוע (שלנו, המבוגרים...).

עד לפני מספר שנים זו הייתה התקופה שבה הייתי מפזרת בבית אריזות של ממחטות לאף אך מאז שנולדו הילדודס הצינון מבקר בביתנו בחורף, בקיץ, בסתיו ובאביב :-)

מאחר והאף של הקטנטנים עדין ורגיש אנחנו קונים אך ורק את הממחטות של קלינקס.
יש דברים שאני לא מוכנה להתפשר עליהם וקלינקס הוא אחד מהם.




לעיתים אנחנו עושים קניות ביום שישי בסניף שופרסל בעמק חפר ולעיתים אנחנו מזמינים משופרסל אונליין מאחר ויש לנו תוכניות ליום שישי.
למה אני מספרת לכם על זה...?
בכל הזמנת קניות אונליין אני מוסיפה גם אריזות של ממחטות לאף של קלינקס - כך אני גם לא צריכה לסחוב וגם על הדרך מחדשת את המלאי בבית.

עד כה קנינו את האריזות של שלושת החבילות של קלינקס.

לאחרונה התנסיתי גם באריזות הנוספות: אריזת קרטון מלבנית ואריזת קרטון עומדת.
באריזות אלו יש 3 שכבות של נייר והרכות שלהן נעימה ומפנקת.
התרגלתי לרכות של 2 השכבות של קלינקס ביחס למותגים האחרים אך 3 השכבות מציג רמה נוספת של רכות :-)

העיצוב של אריזות הקרטון מאוד יפה ולכן מתאים יותר על שולחן האוכל, בסלון וכו'.

עם זאת, ייתכן שדווקא בתקופת החורף נמשיך עם האריזות הרכות (ולא הקרטון) מאחר ויש לנו אריזות בכל מקום בבית: על הספה בסלון, השולחן בסלון, השטיח בסלון, השולחן בפינת האוכל, השיש במטבח, ליד הכרית במיטה של הבן הגדול (בן 3 וחצי), ליד הכרית במיטה שלנו (זמין לבן הקטן שעדיין ישן ליד המיטה שלנו) וליד שידת ההחתלה.

הסיבה שהאריזה נמצאת ליד שידת ההחתלה ולא על שידת ההחתלה: מתברר שאריזות קלינקס הן הצעצוע המושלם בעיניי הבן הקטן שלי!
יש לו צעצועים מכל הסוגים ובכל הצבעים אך הוא הכי נהנה לשלוף ממחטות נייר :-)







לכבוד החורף קלינקס השיקו אריזות במהדורה מיוחדת - עליי שלכת.
מקסים!

בנוסף, יש אריזה חדשה כך שאם התרגלתם לישנה ואתם לא מוצאים אותה - יש אריזה כחולה חדשה.
רק האריזה השתנתה - האיכות והרכות של הממחטות עדיין איתנו :-)




קלינקס, מותג הטישו האהוב והמוביל בישראל, מבית קימברלי קלארק ישראל, נמכר ב-150 מדינות ברחבי העולם ומציע מגוון רחב של מוצרים המעניקים נגיעה קטנה של אושר במהלך היום.

אז אל תתפשרו ותתפנקו גם אתם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה