יום שבת, 17 בדצמבר 2016

שופרסל מפנקת עם סדרת האוכל המוכן החדשה ממתכונים ביתיים ללא חומרים משמרים

כעובדת בהייטק אני יוצאת מהבית בשעה 6:00 וחוזרת בתוספת שני ילדודס קטנים בשעה 17:00.

מיותר לציין שכשאני חוזרת אני כבר מותשת ולא בכל יום יש לי את המרץ להיכנס למטבח ולהכין ארוחה מושקעת.
הבן הגדול בן שלוש וחצי והקטן בן 10 חודשים --> מנסה להעסיק את הגדול תוך כדי מרדף אחר הזוחל שזוחל לכל מקום אפשרי שהוא לא איזור המשחקים שלו...

בדרך כלל ארוחת הערב מורכבת מביצה (קשה או חביתה), סלט וגבינות.

לשמחתי שופרסל הפתיעו בסדרת האוכל המוכן החדשה שלהם ואני הוקסמתי.



הסדרה כוללת תבשילים ומרקים מצוננים ממתכונים ביתיים ללא חומרים משמרים.

מצאתי את הפתרון שלי לארוחה טעימה, בריאה וביתית - חימום במיקרוגל (או על הגז) והארוחה מוכנה!

התנסינו במספר מוצרים:
מרק עדשים ירוקות וירקות מצונן (שימו לב שהוא כולל גם כוסברה, ל"אלרגים" מבינינו...) ומרק ירקות כתומים מצונן:


תבשיל אטריות עם ירקות מצונן:




ותבשיל אורז עם ירקות וביצים מצונן:


   
זה פתרון הקסם שלכם לארוחה מהירה אז נסו גם אתם :-)

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה