יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

TEEK - מותג תיקים אינטרנטי חדש

לאחרונה חיפשתי לעצמי פינוק באינטרנט ונתקלתי במותג תיקים אינטרנטי מקסים - TEEK.

בדרך כלל אני רוכשת תיק סטנדרטי שמתאים לכל סיטואציה - 
שחור או חום.
הפעם התחשק לי לגוון עם תיק שיקי שיפתיע :-)

נכנסתי לאתר TEEK והתבלבלתי...
המבחר גדול, התיקים ייחודיים ולא ידעתי במה לבחור.

לבסוף בחרתי בילקוט רטרו פסטלי כחול.
אם תרצו לראות את התיק באתר: קישור

השליח הגיע עם תיק ארוז:




אהבתי את הצבע של התיק, המרקם נעים למגע והתא הראשי גדול מספיק לארנק שלי אך לא גדול מדי כדי שיתחבאו להם דברים בתיק ויישכחו בו ;-)





רצועות הכתפיים מתכווננות. התא הפנימי של הילקוט נסגר באמצעות רוכסן והתיק עצמו נסגר באמצעות תיק תק מגנטי. 
בגב התיק תא נוסף עם רוכסן.

מידות התיק: 25 ס"מ רוחב (בסיס) * 30 ס"מ גובה.



מאוד אהבתי את התיק וכבר ביום הראשון שאלו אותי מהיכן רכשתי אותו.

כיף להסתובב עם תיק מיוחד שאין לכולן!

אם גם אתם מתעניינים, כנסו לאתר TEEK ותבינו על מה אני כותבת: http://www.teek.co.il/
 
פנקו את עצמכם לשנה החדשה :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה