יום ראשון, 6 בדצמבר 2020

פיתוח חדש מבית 'ברא צמחים': ויטמין C באבקה - 1,000 מ"ג

בשל המצב ומזג האוויר, החלטנו להתחסן נגד שפעת.

לאחר החיסון הייתי היחידה שהחיסון ממש השפיע עליה: צינון, שיעול וכל העסקת חבילה 😌

כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא חובבת של פירות הדר.
למרות שיש לנו עץ תפוזים בגינה לא שיניתי את דעתי על משפחת פירות ההדר...
המשמעות היא שויטמין C פחות מגיע אליי 👎

בדיוק בשלב הזה הכרתי את הפיתוח החדש מבית "ברא צמחים": ויטמין C באבקה - 1,000 מ"ג.




מעט מיואשת, התחלתי להשתמש באבקה: מוהלים בעזרת הכף המצורפת עם השתיה.
מאוד טעים, בטעם תות כך שמשדרג את המים 😋
יש גם בטעם לימון אבל תות תמיד מנצח בעיניי...

השיפור היה מהיר.
במבחן התוצאה התגברתי על תסמיני ה"מיני שפעת" 👌
כדי למנוע מחסור אנחנו ממשיכים לצרוך את הויטמין C ובכך מקווה למנוע את ההתקררות הבאה.

קצת מידע על ויטמין C: 
ויטמין C משתתף בלמעלה מ – 300 תהליכים ביולוגיים שונים בגוף.
בהיותו נוגד חמצון, לויטמין תפקיד מרכזי בתהליכי בריאות וחולי ולכן אין זה פלא שצריכתו עלתה בתקופה מאתגרת זו.
למעשה, גופנו אינו אוגר ויטמין C בכמות מספקת ולכן מומלץ לצרוך אותו כתוסף למניעת המחסור.
פיתוח חדש מבית 'ברא צמחים', יאפשר לכם וגם לילדכם להנות ממנה איכותית ומיטבית של ויטמין C בדרך חדשנית, נוחה וטעימה.

החברה המפתחת מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, משיקה לראשונה ויטמין C ייחודי בשילוב מינרלים ותמציות צמחים בתצורה חדשנית – אבקה המסיסה במים ובשני טעמים לבחירה שגם ילדים אוהבים: תות ולימון.

המוצר החדש, מכיל 1000 מ"ג ויטמין C בכפית אבקה שטוחה, בשילוב נוגדי חמצון עוצמתיים, ביניהם, אבץ המשתתף בפעילות החיסונית וביו-פלבנואידים - קוורציטין ורוטין, שהנם נוגדי חמצון עוצמתיים ובתוספת תמצית פירות סמבוק שחור.

הרכיבים הצמחיים מוסיפים מגוון טבעי של רכיבים המקיימים ביניהם יחסי גומלין שמגביר את עוצמת התכשיר. טעמה של אבקה ערב לחיך, ממותק בתוספת אריתריטול וללא שימוש בפרוקטוז.

ויטמין C באבקה (1,000 מ"ג), הנו חלק מסדרת הויטמינים והמינרלים WISE BLEND שפיתחה 'ברא'.

תהליך הפיתוח מבוסס על מחקרים קליניים אשר הראו קשר ישיר בין הרכיבים השונים, השפעתם הסינרגטית והאפקט הטיפולי על מנגנונים שונים בגוף.

הויטמינים המוכרים לכולנו נבראים מחדש ומקבלים משמעות חדשה בחיים.

זה למעלה מ-20 שנה שברא מביאה אל הלקוחות שלה את עולם תוספי התזונה באופן הטבעי והאיכותי ביותר, בעזרת ידע ומחקר המשלבים את רפואת המזרח עם הקדמה של רפואת המערב.

המוצר בלעדי ברשת מרכזי ברא צמחים ברחבי הארץ ובחנות האונליין 

ויטמין C 1,000 מ"ג של ברא צמחים ניתן לרכישה בעלות 106 ₪

לרשימת הסניפים: https://bit.ly/2rWewQU
לחנות האונליין: https://bit.ly/3lApwdK

למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש



הירשמו לעדכונים בצד ימין למעלה כדי להיות מעודכנים באופן יום יומי!

אם גלשתם לאתר באמצעות הטלפון הנייד, יש ללחוץ בתחתית העמוד על "הצג את הגירסה לאינטרנט" ובעמוד שיפתח יש להירשם בצד ימין למעלה.

ואם תרצו להתעדכן בפייסבוק תוכלו ללחוץ לייק על הדף של הבלוג בכתובת הבאה: 

תגובה 1:

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או שלו, Whatsapp או VIBER עם המספר הזה (+447307347648). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי..

    השבמחק